Specijalizirani smo za razvoj pouzdanih i skalabilnih softverskih rješenja za bilo koji OS, preglednik i uređaj.  Svoj rad baziramo na najnovijim tehnologijama kako bismo isporučili prilagođena rješenja i proizvode koji savršeno odgovaraju potrebama i navikama Vaših korisnika.

Galerija

Kontakt

Sjedište

Breza 31, 10040 Zagreb

Office

Aleja lipa 1F, 10040 Zagreb

E-mail

info@syzygys.hr

Mobitel

098/882-281

Što je MedApp Covid?

Uslijed pojave pandemije COVID-19 javila se i potreba za masovnijim testiranjima građana RH. Kako bi se sa svojim znanjem uključili u borbu protiv ove pandemije krenuli smo u izradu kompletnog sustava naručivanja za testiranje na COVID-19 koji je u produkciji od travnja 2020. godine i ispunio je sve zahtjeve.

Ovim sustavom željeli smo prvenstveno pridonijeti u dva segmenta, a to su ubrzanje procesa i smanjenje potrebnog broja medicinskog osoblje koje radi u procesu testiranja uz dostupnost i fleksibilnost za sve korisnike sustava.

Sustav ima četiri modula i to dva glavna: PCR, Brzi test, te još dva: Izviješća i Komunikacije, a ugrađena su prava: Administrator, Doktor i Uzorak.

PCR

Kroz aplikaciju korisnici aplikacije (doktori) naručuju svoje pacijente na testiranje PCR testom putem upitnika. Sustav automatski kreira termine, te ih sam dodjeljuje pacijentima i to dvosmjerno, kao potvrda termina svaki pacijent na e-mail adresu zaprimi i elektroničku poštu u kojoj se nalazi točan termin narudžbe, te upute za pacijenta koje se odnose na drive-in uzorkovanje.

U administracijskom sučelju doktori mogu vidjeti sve svoje narudžbe, te ih po potrebi i otkazati. U popisu pacijenata omogućeno je filtriranje po svakom stupcu pojedinačno, te grupiranje podataka po bilo kojem parametru. Na kraju moguće je ovakve podatke izvesti u excel.

Pacijent kroz e-mail također može otkazati termin nakon čega putem e-maila potvrdu o otkazivanju termina dobivaju i doktor i pacijent, kao i u slučaju da doktor otkaže termin.

Doktori na uzorkovanju imaju pristup popisu narudžbi za testiranje tog dana na određenoj lokaciji. Dolaskom pacijenta mora se na popisu pacijenata za uzorkovanje potvrditi da je pacijentu uzet uzorak sa čime se evidentira vrijeme uzorkovanja i automatski se dodjeljuje broj nalaza, te se automatski narudžba briše sa popisa.

BRZI TEST

Nakon što smo izradili cjelovito informatičko rješenje za narudžbu i uzorkovanje na SARS-CoV-19 sa PCR testom sustav smo nadogradili cijelim modulom za testiranje brzim antigenskim testom.

Ovaj modul sadržava sustav on-line prijave za pacijente gdje ispunjavanjem niza podataka i upitnika simptoma sustav dodjeljuje termin na odabranoj lokaciji. Pri svakoj narudžbi mora se navesti izabrani doktor opće medicine, te pored e-maila sa potvrdom o dodijeljenom terminu, koji sustav šalje pacijentu, potvrdu o narudžbi dobiva i njegov doktor. I pacijent (kroz e-mail) i doktor (kroz administracijsko sučelje)mogu u svakom trenutku otkazati termin, te se također, u obadva slučaja, šalju obavijesti o otkazu termina putem e-maila i doktoru i pacijentu.

U administracijskom dijelu sustava doktori mogu vidjeti sve narudžbe po pojedinoj lokaciji testiranja, u popisu pacijenata omogućeno je filtriranje po svakom stupcu pojedinačno, te grupiranje podataka po bilo kojem parametru. Na kraju moguće je ovakve podatke izvesti u excel. Doktorima je također omogućeno, kroz sustav, naručivati pacijente na brzi antigenski test.

Doktori na uzorkovanju imaju pristup popisu narudžbi za testiranje tog dana na određenoj lokaciji. Dolaskom pacijenta mora se na popisu pacijenata za uzorkovanje potvrditi da je pacijentu uzet uzorak sa čime se evidentira vrijeme uzorkovanja i automatski se dodjeljuje broj nalaza, te se automatski narudžba briše sa popisa i dodjeljuje se uzorku status U obradi, te se sada nalazi na popisu za nalaze.

Kada se završi testiranje doktor ulazi u sustav, nalazi pacijenta ili broj uzorka, te unosi status nalaza (pozitiv, negativan ili test treba ponoviti). Sustav sam kreira nalaz, potpisuje doktora koji je napravio testiranje, te nalaz dostavlja putem e-maila pacijentu, njegovom doktoru, a može mu se i isprintati.

Unutar sustava na početnoj stranici nalazi se analitika podataka, a u svakom dijelu sustava gdje je to potrebno nalaze se i mjesta za kreiranje trenutnih izvještaja koja se šalju u Ministarstvo, HZJZ, HZZO,… Izvještaji su po potrebi u excel-u, csv-u,…

Na ovom sustavu neprekidno radi Syzygy Team, te ga se svakodnevno nadograđuje i poboljšava kako bi u svakom trenutku zadovoljio potrebe korisnika. Program se nalazi u punom radu od ožujka, te ga koristi preko 150 liječnika, a kroz sustav je naručeno preko 12.000 pacijenata, te se trenutno dnevno naručuje 550 novih pacijenata, a koji kao cjelovito informatičko rješenje radi već 8 mjeseci. On-line sustav prijave za testiranje brzim antigenskim testom nalazi se na linku:

http://dzz-istok.programi.net/Covid/Testiranje

Published:
Svibanj 18, 2020
Category:
Development, Web, Software
Client:
Dom zdravlja Zagreb istok